2018 YGS Ne Zaman | Kesin Tarih

2018 YGS Ne Zaman | Kesin Tarih



Özel Yurtlar ve Fiyatları için tıklayınız..


2018 Yılında ÖSYM tarafından yapılacak olan YGS sınavının tarihleri belli oldu!. 11 MART 2018 (*) Yılında yapılacak olan YGS sınavının başvuru tarihleri ise 3-17 ocak(*) tarihlerinde başlayacaktır. 2018 YGS Sınavına kalan zaman;

2018 YGS Geri Sayım

[ujicountdown id=”Geri Sayım ” expire=”2018/03/11 10:00″ hide=”true” url=”” subscr=”” recurring=”” rectype=”second” repeats=””]

 

2018 YGS Konu ve Soru Dağılımları İçin Tıklayın…

2018 YGS TARİHİ NE ZAMAN 2018 YGS YE NE KADAR KALDI 2018 YGS YE KAÇ GÜN VAR2018 YGS TARİHİ NE ZAMAN



YKS - TYT Kitaplarını En Uygun Fiyata Almak için Tıkla...


Bu İçeriğe Emoji İle Tepki Ver

2
5
3
2
1
6

Yorum Yap

Yorumlar 127

  • 2018 YGS Sınavına hazırlanacağım 2017 müfredat kitapmı almalıyım yoksa önümüzdeki 2017 ygs'si bittikten sonra 2018 müfredat kitaplar çıkacak mı?
    • Haşim Savsak
      Kürşat ÖSYM yakın bir zamanda müfredat değişikliği yaptı zaten en az 5 yıl boyunca müfredat böyle kalacak
      • İsmini Vermek İstemeyen Yorumcu
        Yani 2017 de nasılsa 2018 de aynı mı olacak?
        • Haşim Savsak
          Evet Herhangi Bir Değişiklik Olmayacaktır
          • arkadas merhaba Ben 2019 ygs lys ye girecegimde universide okurken bolum birakip baska bolume gececegim yani 2019 ygs lys mufredatida ayni 2018 2017 gibimi olacak yoksa degisirmi
      • iyi akşamlar bir konu da bilgi almak istiyorum.Bu yıl (2018) de ygs ye girmeyi düşünüyorum.Polislik için o kadar zor gibi görünüyor ki ygs den 270 almak :( ama inşallah elimden gelen çabayı göstercem.bian önce başlamam gerek mi sizce? lütfen yardımcı olun nasıl çalışmam gerek...
    • Hasan Deniz
      Yayıncılar pazarlama tekniği olarak her sene "yeni basım" diye kitapların üzerine yazarlar. Bu seneki gibi büyük bir müfredat değişimi olmazsa aynı kitabı yıllar sonra bir öğrenci yine kullanabilir. Siz şimdiden çalışmaya başlayın :)
  • […] konu dağılımlarına da ulaşabilirsin. 2018 YGS Sınavına ne kadar kaldı? diye soruyorsan 2018 YGS Geri Sayım adlı sayfamızı ziyaret […]
  • Bn nerden baslayacagimi bilmiyorum bna lutfen yardimci olun
    • Alanını, okuduğun okulu (özel mi devlet mi) ve seviyeni bilmiyorum. ben 2017 ygs de 4bine girmiş biri olarak kendi yaptığımı söylüyorum. şuan başlamak istiyorsan öncelikle paragraf sorusu geometri ve 11 matematiğini çok iyi halletmek zorundasın. orta üstü bir ygs kitabıyla da ygs matematik çalışmalısın. özel okuldaysan fen sosyal sene içine kalsa da sıkıntı yok dediğim gibi hedefini ve seviyeni bilmiyorum cevap yazarsan ya da bir iletişim yolu verirsen detaylı bilgi verebilirim.
      • Bende katılabilir miyim:) Öncelikle tebrik etmek istiyorum sizi gönülden gerçekten 4 bin mükemmel bir sonuç 2,5 milyon kişinin girdiği sınavda, tebrikler. :) Gereğini yapıp isteyince oluyormuş demek ki. Bende bu sene ilk defa girdim netim 60-65 civarı arasındaydı TM-3 te 307 bindeyim. Son senemde açık liseye geçtim daha bu dönem mezun oldum, hedefim diş hekimliği ama matematik beni çok zorluyor. Çevremdekiler sen sözel zekalısın bırak artık çalışma falan diyorlar ama biliyorum, ciddi anlamda isteyip çalışsam yapabilirim. En çok 10 neti gördüm matematikte bir daha deneyeceğim Allah nasip ederse şimdiden fen falan çalışmaya başladım:) Türkçe ve sosyalda sorunum yok zaten tek sıkıntım matematik. Altyapı hiç yok değil ama yetersiz. Artık 2018 de kazanmalıyım, bana yardımcı olur musun? Biraz uzun oldu, rahatsız ettiysem affola. :)
      • Merhaba ben mezunum şuan ygs 2018 büyük azimle calısmayı hedefliyorum 2016 mezunuyum 2017de dershaneye gittim en fazla ygs-4ten 300 alıyodum ( pek çalışmadım açıkcası) ama sınav günü 1 dakika ile giremedim ne yazıkki hedef büyük bu sene inş 400 lere çıkmak istiyorum antreman matları antreman geo falan aldım yapabilmem için bir yol zeki biiri olarak nitelendirir hocalar calısmadıgımdan denemelerde 270 -300 alıyodum varmı bir çaresi daha 300 gün var rahat yapabilirim zaman cok calsıırsam cevap bekliyorum ? bir yol tarifi..
        • Haşim Savsak
          Merhaba Ömer eğer antremanlarla matematik ve geometriyi baştan savma değilde anlayarak çözersen büyük bir yük atlatmış olursun. Ardindan şenol hoca videolarını izle ve temel bir kitap ile sorulari çözmeye çalış. Bir zaman sonrs kendinde ki değişimi fark edeceksin. Son olarak şenol hoca ile temelini saglamlastirdiktan sonra hocalara geldik matematik ve geometri videolarını izle ve orta derece bir kitap ile soruları çöz eğer azimli olursan Temel Matematik testinden 30 net yapmak imkansız olmayacaktır senin için... Iyi çalışmalar
      • Ryan bana yardimci olabilirmisin alanim esit agirlik 12 ye gecicem
      • kardeş müsaitsen bişeyler sorabilirmiyim
  • Kardeşim BNbu yıl 2. Yıla kaldım nasıl bir yol izlemeliyim
    • Haşim Savsak
      Merhaba çağlar öncelikle hangi bölümü istediğini belirtir misin?
  • Merhaba. Ben ygs ye gircem ama nerden baslıyacağımı bilmiyorum. Alanım eşit ağırlık. Nasıl bi düzenli derscal8sma programı yapabilirim.
    • Haşim Savsak
      Merhaba ecrin peki hangi bölüme gitmek istediğini ogrenebilir miyim?
  • Evet. Psikoloji okumak istiyorum
    • Haşim Savsak
      Merhaba Ecrin, Psikoloji bölümü TM-3 ile alım yapan bir bölümdür. Yani YGS'de Türkçe ve Matematik LYS'de ise Türk Edebiyatı ve Matematik-2 testlerinden iyi netler çıkarman gerekecek. Eğer belittiğim derslere ağırlık verir ve sosyal bilimler testinden de iyi netler çıkarabilirsen rahatlıkla gidebilirsin. Sonuç olarak hazırlayacağın ders programında öncelik sıran Türkçe>Matematik>Sosyal Bilimler şeklinde olsun
  • Hocam merhaba 2018 ygs lys kitaplarımı şimdiden almak istiyorum fakat 2017 lys bittikten sonra müfredat değişikliği olur mu?
    • Haşim Savsak
      Merhaba gülce ÖSYM zaten 2017 YGS ve LYS sınavları için müfredat değişikliği yaptı. Uzun bir süre bu şekilde devam edecektir.
  • necmiye şahin
    merhablar..acımı dile getirmek istiyorum.2016 mezunuyum.ne yazikki bu sene çalışmadım.kütüphalerde sabahladım ama verimsiz çalışmışım puanım 280.benim için çok düşük sayılmaz ama arttırmam gerek ortada kaldım.. ne yapacağımı bilmiyorum.ailemden şiddet görüyorum.dah hazırlanmama izin vermiyolar.git çalış biyerde diyolar ama ben sınavı kazanacağıma inanıyorum.ne yapmalıyım? tıp okumak istiyorum antremanlarlar kitabı yeterli olur mu?
    • Haşim Savsak
      Merhaba necmiye doğrusunu söylemek gerekirse tıp okumak için sağlam bir temelin olması gerekli veya uzun bir zamanın olmalı. Eğer antremanlarla matematik seviyesindeysen daha olağan bölümlere yönelmeni tavsiye ederim
  • önce gerçekten edinmek istediğiniz - gerçek mânâda istediğiniz alanı seçin, ben yirmi beş yaşındayım, 2013'te ilahiyat fakültesine gittim zonguldak'a , birinci sınıfta okulu bıraktım çünkü hiçbir vakit aklıma gelmeyen bir bölüme gitmiş olarak buldum kendimi ve verdiğim karara itaat edemeyip okulu ilk sene bıraktım, sonra marmara üniversitesi adalet meslek yüksek okulundayım, 370 ygs3 puanı ile geldim, biraz zaman geçtikten sonra bu bölümden de soğudum çünkü zaman kaybı olduğunu anlıyor insan zamanla, kararlar çok önemli , kendinizi ona adayacağınız - gerçekten sevdiğiniz bir bölüme gidin,, bu sene yeniden ygsye gireceğim "özel eğitim öğretmenliği" için, hayal ettiğim ve gitmek istediğim tek bölümdü ama maalesef puanlar yetmedi, ama bu sene bunu başaracağım, umarım hepimiz istediğimiz yerlere varırız, çalışmak önemli,
  • merhaba ben bu sene ygs 5de 300 bindeyim hedefim 40 bin 50 bin civarına çekmek tm3'te fakat matematiği yapamıyorum 20-25 arasında gidip geliyorum edebiyatım gayet iyi genelde 50 netin üstündeyim sizce oluru var mı? sosyal hizmet okumak istiyorum
    • Haşim Savsak
      Merhaba ayşenur TM-3 Puan Türünde LYS Matematik; % 18 LYS Edebiyat: %25 etkili olmaktadır. Buradan da anlaşılacağı üzere edebiyatının iyi olması senin için bir avantaj sana önerim buraya tıklayarak geçmiş yılların LYS sorularını çözmen ve bol bol soru çözümü yapmandır. Eğer kendine inanıp, kararlı bir şekilde sınava girersen 40 bin civarına çekmemen için hiç bir neden yok ;) ayrıca tüm derslerin puan dağılımını öğrenmek için bu sayfayı ziyaret edebilirsin :) : https://www.bilgenc.com/2018-lys-puan-turleri/
  • anadolu lisesi öğrencisiyim teog puanım 470 ,diş hekimliği istiyorum. ygs puanlarım da 300 civarı 11. sınıf bitti . ygs çalışmaya başlamak istiyorum 11 den çok eksiğim yok fizik de biraz eksiğim var onun dışında mat ,kimya,biyoloji bitti sayılır. ygslerim maalesef kötü ama ygs matematikde fonksiyonlar,polinom ve bi kaç konu dışında hepsini gördüm konuların. ygsde fenim biraz sıkıntı okul hocalarımla konuştuğumda ygs kimya bakma dediler çünkü çok ezber dediler hepsi 11.sınıfı tamamen bitir diyorlar ne yapmalıyım ygsye nerden başlamalıyım nasıl başlamalıyım çok zaman kaybetmek istemiyorum bir an önce program hazırlayıp uygulamak istiyorum lütfen yardpm edin saygılarımla
    • Haşim Savsak
      Merhaba yasemin bildiğin kadarıyla Diş Hekimliği MF-3 puan türü ile alım yapmakta ve dağılımları şu şekildedir YGS Türkçe: %11 Sosyal Bilimler: : %7 Temel Matematik: : %11 Fen Bilimleri: : %11 LYS Matematik 2: %13 Geometri: %5 Fizik: %13 Kimya: %14 Biyoloji: %15 Sonuç olarak önem vermem gereken dersler bu ağırlığa göre olmali ve bol bol soru çözmelisin. Çalışmaya bir önce başlamalısın ve lys fizik, kimya ve biyolijiye sağlam çalış. Programını sıkı bir şekilde ayarla ve başla çalışmaya! Seni kimse tutamaz. Şimdiden başarılar dilerim
  • Merhaba bu yil 12. Sinifa gecicem ve acik liseden hazirlanmak istiyorum sizce nasil bir kara ve uludag piskoloji istiyorum nasil bir yol izlemeliyim
    • Haşim Savsak
      Merhaba gizem açık liseden okumakla çok doğru bir karar almışsın dersleri okul derslerine göre çok kolay, öte yandan psikoloji TM-3 ile alım yapan bir bölüm TM-3; YGS Türkçe: %15 Sosyal Bilimler: : %10 Temel Matematik: %10 Fen Bilimleri: : %5 LYS Matematik 2: %18 Geometri: %7 Türk Edebiyatı: %25 Coğrafya: % 10 Bu dağılımlara göre derslerine ağırlık verir bol soru çözersen çok rahat gidebilirsin. Şimdiden başarılar dilerim. Takipte kalman dileğiyle
  • merhabalar ben acık lise ogrencisiyim bu sene bitti ygs ye hazırlanmaya calısıyorum acık lise ögrencisi olarak bana bıraz oneride bulunabilirmisiniz cok ihtiyacım var gercekten
  • Seneye 12.sinifa geçiyorum sayısalcıyım lakin ygs ve lysye çalışmaya nereden başlayacağıma bir türlü karar veremiyorum. 11 sınıf konuları neredeyse tam bende 9 ve 10. sınıfa mı çalışmalıyım yoksa çeşitli kaynaklardan test mi çözmeliyim bi öneride bulunursanız sevinirim teşekkürler
    • Haşim Savsak
      Merhaba sıla sana önerim haftayı kendine göre belirli günlere böl bazı günler 9. ve 10. sınıf konularını bazı günlerde YGS testleri çöz bu seni bomba gibi sınava hazırlayacaktır.
  • Artık çoğu bölüm lysden alıyor 2017 ygsden sonra öğretmenlik ve ilahiyat lysye geçti.2018 ygsye giricem 4 senelik sağlık bölümü istiyorum ygs ile alıyor istediğim yer ama lisans sağlık bölümleri de 2018 den sonra hepsi lysye çekecek mi yoksa ygs ile almaya devam mı edecek
    • Haşim Savsak
      Merhaba çiğdem, ÖSYM'nin açıklamasına göre 4 yıllık bölümlerin tamamı LYS'ye geçecek
  • hocam 2019 yılındaki sınavdan itibaren değil miydi hepsinin lys ye geçişi açıköğretim lisansların hepsi lys ile alacak ama bütün bölümler artık lys ile alacak diye bir açıklama yapıldı mı?
  • ona Gore calisacagim meslek lisesi mezunuyum lys yi yapabileceğimi dusunmuyorum eğer kesin hangi sınavla alicaksa ona ağırlık vericem
    • Haşim Savsak
      Merhaba Çiğdem, Hayır bu yılda geçerli olacak. Hatta ÖSYM bunun bilgisini 2017 LYS Başvuru tarihlerinin son gününde açıkladı. Araştırabilirsin... İyi Çalışmalar.
  • merhaba ben eşit ağırlık öğrencisiyim ve anasınıf öğr istiyorum nasil calismaliyim?
    • Haşim Savsak
      Merhaba Ezgi, Okul Öncesi Öğretmenliği yani halk arasında ana sınıfı öğretmenliği normalde YGS-5 puan türünden alım yapan bir bölümdür fakat; ÖSYM yaptığı açıklama ile 4 yıllık bölümlerin LYS ile alım yapacağını açıkladı. YGS-5 puan türünün LYS'de ki karşılığı TM Puan türüdür. TM Puan türleri hakkında bilgi almak için buraya tıklayabilirsin. Öte yandan YGS'de Matematik ve Türkçe derslerini LYS'de ise Edebiyat ve Matematik-2 dersini iyi yapman gerekli. Ama sana bu kadar sıkıntı çekmek yerine aynı konumda olan Çocuk Gelişim bölümünü tavsiye edebilirim
  • Hocam merhaba 2015 lisemezunuyum çalışmakzorundaydım bu 2018 ygsde +200 puan yapmak içinneler yapmalıyım.yardımcı olursanız çok iyi olur
    • Haşim Savsak
      Merhaba Seçkin YGS'ye kadar sadece kitap okuyup, son iki ayda paragraf çözersen en az 250 puan alabilirsin...
      • Önerdiğiniz kitap vb varmıdır hocam
        • Haşim Savsak
          Seçkin kişisel gelişim kitaplarını önerebilirim sana. Ayrıca YGS'ye kadar ayda bir deneme son ayda seri olarak deneme çözersen 200 puanı çok rahat alırsın :)
  • MERABAALR ben bu sene sınava giricem sayısalcıyım ama hukuk ıstıyorum oyuzden nasıl bı calısma izlemeliyim okulda matematıgım cok iyi sözelimde süper fakat ygs matematıkten korkuyorum ve yapamıyorum oyuzden ozel ders alcam tavsiyeleriniz nelerdir simdiden tesekkürler :)
    • Haşim Savsak
      Merhaba Yıldız, eğer sayısalın iyiyse zaten 1-0 önde başlıyorsun yarışa :) . yapman gereken konularını tekrarlayıp, bol soru çözmek ve denemelere ağırlık vermek. Eğer azim ile çalışırsan önümüzde ki yıl seni Hukuk fakültesinde görürüz :) . İyi çalışmalar
  • Merhabalar ben ygs ye calismaya basladimda tam olarak hangi konulara calisacagimi bilmiyorum lutfen bana yardimci olurmusunuz sevinirim bide benim bolumum muhasebe uzerine hedefim mali musavir olmak ygs den hangi dersleri iyi yapmam gerekir cevaplarsaniz sevinirim :)
    • Haşim Savsak
      Merhaba Emre, Muhasebe bölümü YGS-6 veya TM-1 Puan türlerinden alım yapmaktadır. Bu da demek oluyor ki: Her halükarda senin Matematik ve Türkçenin iyi olması gerekli. Tek avantajın ise Muhasebe bölümünün Taban Puanlarının düşük olması. Buraya tıklayarak kontrol Muhasebe Taban Puanlarını edebilirsin. Öte yandan sadece paragraf çözüp, kendini matematik konusunda da orta seviyeye getirebilirsen; muhasebe bölümüne rahatlıkla gidebilirsin. Sonuç olarak ders önceliğin Türkçe(LYS İçin Edebiyat>Temel Matematik(LYS İçin Matematik-2) olsun bunların dışında da zaten tarih ve din kültürü testlerinden en az 15 net yaparsın. Rahatlıkla gidersin :)
  • Merhabalar hocam ben sayısalcıyım ve 10.sınıf 2.dönemini tamamlamadım ve 11.sınıfta kimya hocamız yoktu ve ben Diyetetik ve Beslenme istiyorum ne yapmalıyım
    • Haşim Savsak
      Merhaba Zilan, Beslenme ve Diyetetik bölümü MF-3 puan türü ile alım yapıyor ve puanları ile diş hekimliği arasında pek bir fark yok. Kısacası sayısal derslerine erkenden başlayıp sağlam bir şekilde bitirmeli, bol bol soru çözümü yapmalısın. Hemen Fizik, Kimya ve Biyoloji konularına başlamalısın ve LYS Konularına ağırlık vermen gerektiğini unutma! MF-3 Puan türünde hangi dersin yüzde kaç etkilediğini öğrenmek için buraya tıklayabilirsin
  • 2017 mezunuyum arkadaşlar staj ve bilgisizlikten dolayı iyi netler yapamadim baraji gectim ama pek umidim yok birdaha hazırlanicam ama yeni sinav sistemi oldukca kafa karistirdi degisicek mi yoksa degismicek mi bana da cevap verir misiniz
    • Haşim Savsak
      Merhaba Merilay, 2018 YGS Sistemi zaten belirlendi. 2018 YGS Hakkındaki tüm bilgilere buraya tıklayarak ulaşabilirsin.
  • Merhaba bu yıl sınavda istediğim hedefe ulaşamdım bu yıl tekrardan hazırlanacam elimde çalışma programı var 3 aylık lys 4 aylık ygs hemen çalışmaya başlıycam ama programı uygulamaya ygs den mi lysden mi başlasam karar veremedim siz ne önerirsiniz ?
    • Haşim Savsak
      Merhaba Ece, çalışma programlarını sitemizin menü bölümündeki YGS-LYS bölümüne bakarak bulabilirsin. Öncelikle YGS'den başlamanı öneririm ama çok fazla üzerinde durma yani YGS için 4 ay fazla. Bir çok bölüm LYS'ye geçti ve LYS'nin oranı YGS'ye göre fazla. Sonuç olarak YGS konularına mutlaka göz at ama ağırlık olarak LYS'ye çalış
  • Merhaba bu yıl 11. sınıfı bitirdim iyi bir anadolu lisesinde okuyorum ama lisede biraz boşlayınca derslerim düştü yaptığım ygs denemelerinde 70-80 net çıkarıyorum 9 ve 10. sınıftan eksiklerim var ama kapasitem olduğunu biliyorum çalıştıkça konuları ve soru tiplerini öğrenmeye başladım endüstri mühendisliği istiyorum sizce şu an çok sıkı bir şekilde çalışmaya başlayarak ygsde ilk 3 bine girmem mümkün müdür
    • Haşim Savsak
      Merhaba ilk 3 bin iddalı ama imkansız değil. Sadece hedefe yoğunlaşır, bu yolda yapman gereken her şeyi azim ile yaparsan daha iyi sıralamalar bile yapabilirsin :)
  • Hcam ben bi turllu calisamiyorum dis hekimligi istiyiyorum 11sinif kimya ve mat zayif ne yapmaliyim
    • Haşim Savsak
      Merhaba, Kendi eksiğini biliyorsun bu çok güzel :) içine düştüğün karamsar durumdan çıkıp, başarı yolunda ki ilk adımı atmalısın. Şimdi yapman gereken şey; Matematik ve Kimya'ya ağırlık veren bir çalışma program hazırlaman. Örnek olarak buraya tıklayarak programlarımızı inceleyebilirsin
  • Merhaba size bircok sorum olacak :)) sorularima cevap verecej kimse bulamadim :/ 11.sinifa gectim 9 ve 10.sinif temelim hic yok şuanda 9ve 10u calisiyorum ki 11.sinifa rahat baslayayim 11e yonelik basliyim diyorum sadece sizce uygunmu -ve kafami karistiran şeyde şu ben 9 veya 10.sinif ornegin mat konularini gormek istiyosam googleye yaziyorum ornk 9.sinif mat konulari iceriklerdede 2015-2016 yada 2016-2017 gibi cikiyor farkediyormu acaba anlatamadim biraz -sey bide bu ygs ve lysye ne zaman calidmaliyim 11.sinifin yaz tatilinde ygs 12.sinifin yaz tatilinde lys mi calisiliyor ve bu ygs lys hangi tarihler arasinda olur ben tam calisma zamanini anlayamadimda
    • Haşim Savsak
      Merhaba Zilan, sorularını hemen yanıtlayacağım :) - 9. ve 10. sınıf konularını bitirmen mantıklı bir hareket olur seninde dediğin gibi 11. sınıfa kafan rahat başlar. Öte yandan 9. ve 10. sınıf konularını araştırırken MEB kaynaklarını kontrol etmen daha sağlıklı olacaktır. MEB her yıl müfredat bilgisi paylaşmaktadır. Son olarak eğer istediğin bölüm çok yüksek puan ile alım yapmıyorsa 11. sınıfın yaz tatilinde başlaman daha iyi olacaktır. Konularını bitirir ve bu sabit bir tempoda ilerler isen kimse seni tutamaz :)
  • ben sağlık istiyorum fizik dersini yapamıyorum. öneriniz var mı? birde konulara göre mi yoksa soru dağılımlarına göre mi çalışmalıyım
  • Merhaba, sınav sisteminde değişiklik olacak mı?
    • Haşim Savsak
      Merhaba Seda, sınav sisteminde herhangi bir değişiklik yok, 2018 YGS Hakkında bütün sorularına cevap bulabileceğin yazı için buraya tıkla
  • Merhaba 2017 mezunuyum sınavım kötü geçti tekrar hazırlanıyorum. Sayısalcıyım ve mühendislik düşünüyorum evde kendim çalışacağım nasıl bir program yapacağım bilmiyorum ve Doping Hafıza yı öneriyor musunuz ?
  • Merhaba cocuk gelisim bolumu okuyorum 12.sinifa gectim bu sene giricem sinava ve TS den giricem nasil bi program yapabilirim
    • Haşim Savsak
      Merhaba Hilal, Biz zaten siz TS ile hazırlanan adaylar için çalışma programı hazırladık. Buraya tıklayarak çalışma programlarımıza ulaşabilirsin.
  • Merhaba ,2018 YGS de açıkuçlu sorular sorulacak mı?
  • Meraba hocam 2018 ygs lys hazırlanıyorum okul öncesi öğretmenliği istiyorum bildiğiniz üzere lys ts1 bölümüne geçti nasıl calismaliyim yardımcı olurmusunuz
    • Haşim Savsak
      Yine Sosyal Bilimlere ağırlık vermen gerekecek. Tarih, Coğrafya ve felsefe konnularını hızla bitir ve bol bol paragraf çöz, Sonra zaten LYS-4 ve LYS-3 için konularını çalışmaya başlarsın. Zamanın çok verimli kullanırsan çok iyi yerlere gidersin. ;) Başarılar...
  • Merhaba ben bilgisayar mühendisliği, bilgisayar teknolojileri bölümünü hedefliyorum. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim ? Hangi konulara ağırlık vermeliyim ?
  • Hocam ts-2 puanım 288 tercih yapmalımıyım yoksa seneye mı deniyim bana yardımcı olurmusunuz
  • Ben hemşirelik istiyorum mf 3 ten temelim sağlam değil bu sene dersaneye başlicam sağlık meslekliyim ne yapabilirim
  • hocam ben 2016 da yerlestim universiteye puanımın yarısı gitti 2017 tercih vermesem 2018 okul puanı tam gelirmi
  • merhabalar arkadaşlar ben 2018 ygs ögrencisiyim bu sene 12. sınıftayım ve normal bi anadolu lisesi ögrencisiyim bu sene açık ögretim e gecmeyi düşüüyorum neden mi okulumuzdaki ögretmenler çokkk iyi fakat ders konusuna gelince biraz degıl baya geriler götrdüğüm soruları yapamıyorlar matematik hocaları hariç he bu arada sayısal ögrencisiyim ve bu nedenlerden dolayı okulun bana pek bir yararı olmadıgını dusunuyorum ve bu sene açk ögretime geçmek istiyorum hedefim Beslenme ve diyetetik ygs çalısmaya basladım ve ygs matemtik bitmek üzere kimya ve biyoloji de dahil acaba siz bu konuda ne düşünüyorsunuz fikirlerinizi alabilirmiyim :))
  • Meraba arkadaşlar ben mf3 te 90 .000 deyim tıp istiyorum bu yuzden mezuna kalmaya karar verdim kazanan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim biraz karararsızım . Yardımcı olacak arkadaşlar şimdiden teşekkurler .
  • 4 yıllık bölümlere sadece LYS ile girilebilicek demissiniz fakat bu sadece 4 yıllık acıkoğretim bölümleri için gecerli. İnsanları yanlıs yönlendirmeyin !
  • merhaba ,bende Kimya Mühendisliği okumak istiyorum.Nasıl bir yol izlemeliyim?
  • Merhaba, ben 2017 sınavında TM 3 de 48.000 e girdim. Ama hedefim İstanbul hukuk. 2018 ygs sine hazırlanıyorum. 10 bini yakalayabilir miyim ya da nasıl bir yol izlemeliyim?
  • Merhaba süs bitkisi yetiştiriciliği bölümü ise yarar bir bölüm mü başka bölümlere gecis yapılabilir mi
  • Merhaba Hocam ben hemşirelik istiyorum ama şu konuda bilgim yok hemşirelik ygs ve lys de Ham puan mı istiyor Yoksa Okul puanı eklendiği haliyle alır mı hemşire bölümü cevaplarsanız çok sevinirim.
  • Merhaba Hocam ygs 2 ile alınan hemşire mf3 ten alan hemşire bölümün arasındaki fark nedir bu arada taban puanlara baktığımda normal olarak hemşire yazarken bazılarında yüksek Okul yazıyor Bunların arasındaki fark nedir? Cevaplarsanız çok sevinirim
    • Haşim Savsak
      Merhaba Emine, Teorik olarak: YGS ile gittin yer Yüksekokul, LYS ile gittiğin yer fakülte Pratikte: Herhangi bir fark yok :D ikisininde iş olanakları vs herşeyi aynı
  • Çok sağolun Hocam bilgilendirdiğiniz için
  • Merhaba bende açık öğretimlisesi son sınıftayım.bu sene ygs ye gireceğim.tarih öğretmenliğini istiyorum.sizce nasıl çalışmalıyım birde önereceğiniz kitap yayını şimdiden teşekkürler.
    • Haşim Savsak
      Merhaba Bahar, Sadece Sosyal Bilimler ve Türkçe Çalışman yeterli olacaktır. Günlük paragraf sorusu çözer ve tekrar yaparsan rahat gidersin ama tarihin önü çok kapalı bir meslek olduğunu unutmaman gerek
  • Kapalı derken açıkçası kararsızım hangi bölümü tercih edeceğimi ama öğretmen olmak istiyorum sevdiğim bir meslek.açıktanda zaten kısıtlı öğretmenlik için bölümler .edebiyatımda iyi ama ondada osmanlica var diyip gözümü korkuttular.ilahiyat desen oda iki yıllık birde dersleri falan zor olduğundan arapça tereddütteyim açıkçası o yüzden bilgilerinize ihtiyacım var
    • Haşim Savsak
      Şu an binlerce Tarih bölümü mezunu var. Eğer seviyorsan mutlaka git ama iş imkanlarının kısıtlı olduğunun ve atanmak için üstün bir çalışma gayreti göstermen gerektiğinin de farkında ol
  • Merhaba sosyal hizmetler okumak istiyorum.ygs için hangi derslere çalışmalıyım
  • Merhaba Hocam eşit ağırlık için derslerin konu özetlerin yapılışı var mı sizde yada bana önerebileceğiniz bir program bir site falan var mı zamana karşı yarışıyorum ve önemli olan yerlerle zamanımı ayırmak istiyorum bunun için bana yardımcı olurmusunuz?
    • Haşim Savsak
      Merhaba Emine, Sitemizin arama bölümüne "YGS Çalışma Programı" diye arama yaparsan istediğine ulaşırsın :D
  • Merhaba hocam ben sayısal öğrencisiyim ve matematik ve türkçeyi halletim ancak fenden ne yapmam gerekiyor bilmiyorum yardımcı olurmusunuz
  • Merba hocam. Ben 2018 ygs hazırlanıyorm ve simdiden bölümlerin taban ve tavan puanlarina bakmaya çalıştım ama bulamadim 2018 ygs den sonra unilerin puanlarinda herhanqi bir artis yada düşüş olacakmi bilgilendirirsenz sevnirim şimdiden teşekkürler.
    • Haşim Savsak
      Merhaba Zehra, Puanlarda çok büyük bir artış olmayacaktır.
  • Merhaba Ben Okul Öncesi öğretmenlik ve ya Özel eğitim ögretmenligi istiyorum denemelerde puanlarım 400 ve üstü, ama matematik yerine Fen yapıyorum sizce bu sınavda sorun olur mu sıralamada ya da puanlarda
    • Haşim Savsak
      Merhaba Asel, Herhangi bir sorun oluşturmaz ama Temel Matematik testinin katsayısı Fen Bilimleri testinin katsayısından fazla. Çok fark etmez ama matematik çalışman yine de daha iyi :)
  • Birsey daha hocam. Ben dicle iktisat istiyorum sanırım bu yl ki taban puani 256 . Seneye iicn yani 2018 için bazı yerlerde 221 yaziyor. Pek anlamadım hocam yada ben mi aceleci davranıyrm :/
    • Haşim Savsak
      Fark etmez ki Zehra. İkisi de düşük puan. Eğer kendini yormadan az biraz çalışırsan rahat gidersin
  • simay tukuş
    merhaba hocam,12.sınıftayım biyomühendislik yada veterinerlik istiyorum benim sorum şu olacak<, biatlon milli takım sporcusuyum ,Türkiye şampiyonluklarım,2.lik ve 3.lük derecem,kız takımı Avrupa şampiyonluğum,mix Avrupa 3.ğüm var fakat besyo okumak istemiyorum ,istediğim diğer bölümlerde ek puan hakkım var mı?bu konu hakkında net bilgiye ulaşamıyorum teşekkürler
  • Hocam ben 12. Sınıfa geçtim Pazarlama ve perakende bölümünde okuyorum. Sağlık bölümünü düşünüyorum hangi derse ağırlıklı olarak çalışmalıyım? Ben matematik te zorlanıyorum
    • Haşim Savsak
      Merhaba Atakan, Matematik ve Türkçe Derslerine ağırlık gösterirsen rahatlıkla yerleşebilirsin :D
  • tarihleri ösym sitesinden bulamadım. resmi olarak tarihlere nereden ulaştınız?
    • Haşim Savsak
      Merhaba Sefa, uzmanlar tarafından öngörülen tarihleri paylaştık
  • Ben 2010 mezunuyum geçen ay başladım çalışmalara bu sene ygsye odaklanmış durumdayım ☺ yalnız çalışma konusunda size danışmak istiyorum önce bol test son zamanlarda denemeye mi ağırlık versem şimdiden teşekkürler...
  • Merhaba bn 2018 ygs sınavına hazırlanıyorum hedefim sağlık alanında hemşire yada att. Bir konu için(mat-teml kavrmlar ) 1 ay süre verdim ve cozemedklerm çıktı ve yine o konuya döndüm yani anlayacağınız bu şekilde konu ilerleyemiyorum.Nasil yapmam gerekiyor teşekürler.
  • Duran DOĞAN
    2018 ygs lys kalcakmiş peki yeni sistemde marta girecez
  • Duran DOĞAN
    Lütfen acil 2018 sınav sistemde anlatirmisiniz
  • Duran DOĞAN
    BEn 2016 2017. Mezunuyum
  • Merhabalar ben 2012 yılında 2 yıllık maliye bölümünü kazandım ama gitmedim şu anda ne yapacağımı nerden başlıcamı bilmiyorum sadece ygs sınavına girerek tercih yapabilirmiyim ve şu anda sadece açıktan okuya bilirim
  • Eğer bir an önce cevap verirseniz çok faydası olacak şimdiden teşekürler
  • Ben sözelciyim ve PMYO ya girmek istiyorum nasıl bi yol izlemem gerek
  • !!!!!!Merhabalar Ben YGS 2018'e gircem meslek lisesi elektrik bölümü mezunuyum bu sene kaç puan almam lazım herhangi bir elektrik mühendisliği teknisyenliği vb ne yapmalıyım? Lütfen bu konuda bilgisi olan yardımcı olabilir mi ??
  • Merhaba ben ygs ye çalışıyorum da tek turk cem iyi bide tarihte de birazcık yapabiliyorum acaba hangi bölüm uygun bana girebilmem icin lutfen yardimci olun
    • Haşim Savsak
      Yaptığın seçim yanlış :) . Sana önerim yaptığın derslere göre bölüm seçme, istediğin bölüme göre dersleri çalış. Sonuç olarak o mesleği bir ömür yapacaksın
  • Merhabalar ben ygs ye yeni adı yks galiba ilk defa giricemde grafik tasarım okumak istiyorum nelere çalışmalıyım yardımcı olurmusunuz ?
    • Haşim Savsak
      Merhaba Abdülbaki ilk oturuma yani TYT'ye girmen yeterli olacaktır. Sitemizden Sözel veya Eşit Ağırlık çalışma programını indirip orada ki konulara göre çalışabilirsin.
  • Yakup Marap
    Arkadaşlar bu üniversite hakkında hiçbir bilgim yok. Lisede makine teknolojisi teknik ressamlik okudum derslerim iyi degildi fakat bölüm derslerim iyiydi sınava girdiğimde 250 puanı çok goremem 200 'lerde kalırım ne yapmalıyım yardım edin 5 sonra hem zorunda olduğum hemde istediğim şeyi yapmak için üniversite okuyup iş bulup para kazanmam lazım yardım edin 0 542 487 1908 whatsapptan da yazabilirsiniz
  • Universitede Yazilim Bolumu Okumak istiyorum, Onumuzdeki Ygs yani 11 Martta Gerceklestirilicek olan ygs Sinavinami girmem gerekiyor Yoksa Haziranda Olucak Yks ve Tyt Sinavlarinami Girmem Gerekiyor. Yardimci olursaniz sevinirim Bolca Arastirma Yaptim fakat kafam Karisti
    • Haşim Savsak
      YGS tam olarak kaldırıldı. 2018 Haziran ayında YKS ve TYT sınavları yapılacak. Bunlara girmen gerekiyor.
  • Luis Gonzalez
    Teşekkürler :)